Campanya Comunicació / 8 de març



Una Campanya molt potent

 

Temes com la bretxa salarial, el sostre de vidre, la masculinització i feminització o el terra enganxós, són alguns dels principals temes que es van abordar en aquesta campanya de comunicació realitzada per l’Ajuntament de Sant Joan Despí, per al Dia Internacional de les Dones.

Per a la creació d’una campanya tant completa com aquesta, primerament cal analitzar els continguts i els suports on es publicitarà.

Entendre les necessitats i a quin públic va dirigit, són els principals eixos per començar a treballar en el projecte.

Aquest és un disseny que mira de representar el més àmpliament possible a totes les dones. En aquest cas, s’opta per l’ús d’una gamma cromàtica potent al voltant del lila, color identificatiu de la diada.

Per aquesta campanya es duen a terme diverses aplicacions de la imatge gràfica amb diferents suports publicitaris com ara: tríptics, plafons, torretes, OPIS, xarxes socials, anuncis, vídeos, entre d’altres.

 

 

Client:
Ajuntament de Sant joan Despí


Tipus de projecte:
Campanya de Comunicació / Cartells / Gràfic / Il·lustració / plafons / torreta