Tenir una Identitat Corporativa actualitzada, unificada i cuidada és primordial a l’hora de donar una bona impressió professional.
La Jesica, de la botiga Verd Poma (shopping & retail) necessitava renovar la seva papereria, actualitzar el branding, digitalitzar i vectoritzar el logotip entre d’altres espectes.
Després de parlar amb la Jesica, i estudiant les diverses necessitats del negoci, en sposem a treballar principalment per aconseguir l’objectiu principal: una Identitat Corporativa actualitzada i preparada per ser utilitzada en suports online com offline.
Estudiem la incorporació del seu logotip a les targetes de visita, al packaging i treballem el contingut i el disseny de diversos anuncis, renovem també les bosses i dissenyem les capses per a venta online.
Posterioment vinilem l’aparador amb l’isotip de la marca (en aquest cas la poma) i aprofitant l’ampliació del negoci rotulem l’interior de la botiga.
A l’Estudi Anecta, treballem per que tot el conjunt sigui homogeni i de qualitat, amb acabats de primera i actuals.
Client:
Verd Poma Molins
Tipus de projecte:
Branding / Corporatiu / Packaging